Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  MGS 01 CORSA - 1995

€ 49.990,- € 59.990,-
Garantie: Ja
1 Km
ROOD
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1989

Dit is een zeldzame en unieke
motorfiets met frame nummer 1 met het
ronde cilinderblok, EPM wielen en een
parallellogrammo achterbrug. Volledig
door ons gerestaureerd en zonder
compromissen opgebouwd. 1 jaar
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion