Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette en rijk uitgeruste KTM 1290 Super Duke GT.
- Handvatverwarming
- Powerpart zadel met zadelverwarming
- SW Motech rek voor topkoffer
- TechPack
- Rijmodi
- Cruise Control
- Onze openingstijden zijn:
Maandag van 10.00 tot 18.00 uur
Dinsdag van 10.00 tot 20.30 uur
Woensdag van 10.00 tot 12.30 uur
Donderdag van 10.00 tot 20.30 uur
Vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur
Mocht u interesse hebben in deze motor dan nodigen wij u van harte uit om meer informatie op te doen in onze showroom. Onze collega's staan voor u klaar!
Ook zijn wij bereikbaar via:
Whatsapp: +31 (0)624198428
Telefoon: +31 (0)735995536
E-mail: verkoop@hannamax.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, V 75° |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 1301 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 175|128.7| |
Max. koppel | 141| |
Koppeling | PASC (TM) slipper koppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP Semi-active suspension monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijven, zwevend |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, 240 mm remschijf |
Voorband | Pirelli Angel GT |
Achterband | Pirelli Angel GT |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit |
Beschrijving | De 2019 TM 1290 SUPER DUKE GT neemt de reeds bewezen prestaties op de lange afstand van het vorige GT model en versterkt deze nog verder met nieuwe verbeteringen. Dezelfde gestoorde combinatie die de vorige SUPER DUKE GT had tussen het vermogen van de krachtige V-twin en het comfort en de uitrusting om de hele dag door te knallen - nu nog intenser, met nog meer verbeteringen en features die de prestaties naar een hoger niveau tillen. |
| Dealerschappen: KTM, NIMOTO |
Hannamax Motorsport is een gerenommeerde naam in de motorbranche. Met alles op het gebied van motocross, enduro, ATV, supermoto, enz. bent u bij ons aan het juiste adres. Officieel dealer van Suzuki, KTM en van alle toonaangevende merken van aanverwante zaken in de branche !
Met één van de grootste showrooms van Europa, een zeer nette en up-to-date werkplaats en nu ook 'n uitgebreide webshop. Onze ervaren medewerkers staan voor u klaar om u te helpen.
Kom naar onze showroom of bestel uw producten online. Met een grote voorraad is vrijwel elk product direct leverbaar, daarnaast hebben we een hypermodern orderverwerkings systeem om uw producten z.s.m. bij u te bezorgen.
| Hedel, Gelderland |
| 073-5995536 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken