Nieuwsbrief:

GAS GAS  SM 700 - 2022

€ 12.990,- € 13.800,-
Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
gas-gas - sm-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
GASGAS SM700 modeljaar 2022

We hebben al onze (overjarige) 2022 modellen nu in prijs verlaagd! Zie onze overige advertenties voor meer info.
  • Onze openingstijden zijn:
    Maandag van 10.00 tot 18.00 uur
    Dinsdag van 10.00 tot 20.30 uur
    Woensdag van 10.00 tot 12.30 uur
    Donderdag van 10.00 tot 20.30 uur
    Vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur

    Mocht u interesse hebben in deze motor dan nodigen wij u van harte uit om meer informatie op te doen in onze showroom. Onze collega's staan voor u klaar!

    Ook zijn wij bereikbaar via: 
    Whatsapp: +31 (0)624198428
    Telefoon: +31 (0)735995536
    E-mail: verkoop@hannamax.nl 

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vacature (Eerste) monteur motorfietsen



(Eerste) monteur motorfietsen

Heb je ervaring als motormonteur maar ben je toe aan een nieuwe uitdaging? 

 

Wat ga je doen?
Bij de grootste KTM/Husqvarna/GASGAS dealer van Nederland kunnen wij wel wat versterking gebruiken in de werkplaats. Op dit moment werken er vijf monteurs bij Hannamax aan de mooiste straat-, enduro- en crossmotoren. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de reparatie en het onderhoud aan de motoren van onze klanten. Je verzorgt onderhoud van de motor en lost mogelijke problemen op. Dit doe je voornamelijk aan motoren van de merken KTM, Husqvarna en GAGAS, maar omdat wij al onze klanten de beste service bieden, komt het ook met enige regelmaat voor dat je aan motoren van andere merken werkt. Jouw werkzaamheden in het kort:

  • Stellen van diagnoses bij mechanische en elektrische storingen en/of jouw collega’s hierbij helpen & ondersteunen;
  • Uitvoeren van onderhoud, montage en reparaties aan motoren.

 

Wie ben jij?
In deze rol spreekt het voor zich dat jij een echte vakspecialist bent. Je hebt een grote interesse voor motoren en hebt ervaring opgedaan als monteur. Het belangrijkste is dat jij zorgvuldig en kundig te werk gaat. Klanttevredenheid is voor jou belangrijk. Daarnaast vind je het prettig om samen te werken en herken je jezelf in het onderstaande profiel:

  • Je hebt een enorme passie voor motoren en je bent ook een technisch ingestelde teamplayer;
  • Je kunt zelf diagnoses stellen en reparaties uitvoeren;
  • Je bent zelfstandig en kunt gestructureerd werkzaamheden plannen, bijhouden en uitvoeren;
  • Je bent collegiaal, klantgericht en flexibel;
  • Je bent in het bezit van een motorrijbewijs;
  • Je bent stressbestendig, betrokken, secuur, oplossingsgericht;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en bent bereid om ook eens op zaterdag te werken.

 

Wat bieden wij jou?


Een fulltime functie in een modern dynamisch bedrijf met een informele werksfeer waar je met de mooiste motoren mag werken. Ook ga je deelnemen aan technische trainingen georganiseerd door KTM. Daarnaast kom je in een gezellig jong team terecht met leuke collega’s. Verder kun je rekenen op:

  • Een goed salaris passend bij jouw ervaring;
  • Een mooie personeelskorting;
  • En natuurlijk een leuke baan binnen een snel groeiende organisatie.

 

Ben jij na het lezen van de vacature enthousiast geworden? Solliciteer dan door een e-mail te sturen naar: info@hannamax.nl.


 

Hannamax Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion