Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 GRAND TOURER - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC MATTE DARK GRAY / EBONY
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Versys 650 is de meest veelzijdige Dual Purpose motor in zijn klasse. Met zijn koppelrijke motorblok, lichte chassis, comfortabele zitpositie en lange veerwegen kan de Versys alles aan; van sportieve tourritten en reizen naar verre bestemmingen tot dagelijks woon-werkverkeer. Hiernaast is de Versys 650 standaard uitgerust met onder andere Traction Control en een 4.3'' TFT-kleurendisplay met Bluetooth verbinding.

De Kawasaki Versys 650 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Spark Black / Metallic Flat Spark Black
  • Metallic Flat Spark Black / Candy Lime Green (€9.449,-)
  • Metallic Matte Dark Gray / Ebony (€9.449,-)





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion