Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2005, 7768 Mls
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
€ 18.290,- p/mnd klik hier
2010, 39994 Km
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
€ 18.955,- p/mnd klik hier
2010, 17374 Mls
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2011, 40172 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2012, 75198 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion