Nieuwsbrief:

QJMOTOR  SRT 800 SX - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
BLUE GRAY
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
QJMOTOR - srt-800-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 36 mnd fabr.garantie

De nieuwe QJMOTOR SRT 800 SX is nu te bezichtigen bij officieel QJMOTOR dealer Moto Hippo! Maak nu een afspraak voor een proefrit op deze fijne machine.

De SRT 800 SX is met een vermogen van 93 pk en grote benzinetank van 24 liter perfect voor langere afstanden.

De QJMOTOR SRT 800 SX is compleet uitgerust met:

- ABS
- Traction control
- valbeugels
- TFT scherm
- bandenspanning en bandentempratuur indicatie
- handvatverwarming
- buddyseat verwarming
- middenbok

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati, Moto Morini en QJMOTOR.

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd, informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden.Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!

Naast deze QJMOTOR SRT 800 SX leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion