Nieuwsbrief:

VDH Motoren

Welkom bij van den hatert motoren een passievol en innovatief bedrijf dat met u meedenkt! Door kennis i.c.m. het uitgebreide netwerk kan VDH Motoren de service verlenen waarbij de consument op 1 komt, hierbij wordt service en kwaliteit voorop gesteld. Wij werken op afspraak buiten openingstijden voor eventueel de haal&breng service of voor het persoonlijke contact waarbij een stukje extra aandacht gewenst is. Bij VDH Motoren kunt u terecht voor o.a. volgende diensten:  In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren  Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties  Complexe diagnose en reparaties  Opbouwen van accessoires en complexe componenten  Schade afhandeling en reparaties  Motorverzekering & Motorfinanciering
Alle motoren van VDH Motoren
15 motoren gevonden
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2009, 39190 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2003, 48301 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.490,- p/mnd klik hier
1996, 35549 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2019, 36245 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 11.990,- p/mnd klik hier
1985, 35397 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2008, 16432 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 23554 Km
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2004, 35220 Mls
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 11885 Km
MASH SIX HUNDRED 650
MASH SIX HUNDRED 650
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2022, 4549 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2020, 20624 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2020, 25103 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2003, 47431 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2001, 45459 Km
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2021, 23279 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion