Nieuwsbrief:

Van Laar Motoren

Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. -   Wij zijn een RDW erkend bedrijf. -   Altijd even bellen voordat u onze kant op komt aub.  
Alle motoren van Van Laar Motoren
13 motoren gevonden
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1988, 4965 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 16.500,- p/mnd klik hier
2016, 9600 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2009, 101598 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883 HUGGER
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883 HUGGER
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1997, 76467 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 17.500,- € 22.500,- p/mnd klik hier
1997, 36209 Km
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
€ 17.500,- € 19.750,- p/mnd klik hier
2008, 8740 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 14.500,- € 16.950,- p/mnd klik hier
2014, 9214 Km
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
€ 15.000,- € 17.250,- p/mnd klik hier
2010, 39935 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 9.500,- € 12.750,- p/mnd klik hier
2008, 33267 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
€ 8.500,- € 9.750,- p/mnd klik hier
2000, 124000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 12.500,- € 14.750,- p/mnd klik hier
2011, 64449 Km
HARLEY-DAVIDSON ULTRA LIMITED
HARLEY-DAVIDSON ULTRA LIMITED
€ 19.500,- € 23.750,- p/mnd klik hier
2017, 31366 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 7.500,- € 9.500,- p/mnd klik hier
2015, 27922 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion