Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CROSS BONES FLSTSB - 2010

€ 15.750,- € 16.950,-
39935 Km
Mat Zwart
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones – 2010, Unieke Springer!
Bouwjaar 2010 – Slechts 39.000 km – Topstaat, 1584cc, 85pk – Een Unieke Motor!

Wat een plaatje is deze Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones! Deze Springer uit 2010 verkeert in uitstekende staat en is een eerbetoon aan de klassieke Bobber creaties uit de jaren '40. De Cross Bones is niet alleen een motor, maar een waar kunstwerk, en het is de laatste Springer die Harley-Davidson ooit heeft geproduceerd.

Belangrijkste kenmerken van de Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones:

  • Motor: 1584cc, 85pk – Krachtig en soepel, ideaal voor zowel cruisen als langere ritten.

  • Kilometerstand: Slechts 39.000 km – Deze motor heeft veel potentieel voor vele avonturen.

  • AirRide/Air Suspension: Voor ultiem comfort en een soepele rit, zelfs op langere afstanden.

  • MCJ uitlaten met klep: Prachtige sound en de mogelijkheid om de geluidsintensiteit aan te passen.

  • Afneembaar windscherm: Praktisch en stijlvol, voor wanneer je extra bescherming wilt op de weg.

Waarom deze Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones kopen?

  • De Cross Bones is een unieke verschijning die een eerbetoon is aan het iconische Springer frame en de vroege Bobber-stijl van Harley-Davidson.

  • Zeer nette staat: Deze motor is uitstekend onderhouden en verkeert in topvorm.

  • Exclusiviteit: De Cross Bones wordt niet meer geproduceerd, dus je hebt te maken met een motor die in waarde zal blijven stijgen.

  • Geen afschrijving: De FLSTSB Cross Bones is een verzamelobject dat alleen maar zeldzamer wordt.

 

Deze Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones is een geweldige kans voor de echte Harley-liefhebber die op zoek is naar een unieke en legendarische motor. Mis deze kans niet!






 








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Motoren.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar jong gebrukte motoren.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Donderdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij ruilen alles in:
    Auto, Bedrijfswagen, Aanhangwagen, Caravan, Camper, Boot, Motor, Quad, Buggy, enz.

    Inkoop:
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende motoren:
    Een nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook motor.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     

Opties en Accessoires:
Customuitlaten, Floorboards, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion