Nieuwsbrief:

Jan Poppe Motoparts


www.poppemotoparts.nl
0118-596311
Dealer van: 

AGM, HYOSUNG, MASH, MOTO MORINI, ROYAL ENFIELD


Na ongeveer 15 jaar als monteur actief geweest te zijn in de motorsport ben ik in 1997 'uit vraag van de klant' begonnen met verkoop van onderdelen en accessoires met daarbij onderhoud en reparatie van motorfietsen. Tijdens de beginperiode bleek al snel dat de ervaringen uit de motorsport een grote bijdrage leverden aan de vakkundige reparaties, die al heel snel in grote getale werden uitgevoerd. Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf waar men oog heeft voor de wensen en de behoeften van de scooter- en motorklant. De voorraad onderdelen en accessoires groeide uit van de bekende bougie en luchtfilter, naar een zeer uitgebreide voorraad. Dit alles is uitgebreid met dealerschappen voor zowel scooter en bromfiets als helmen en kleding.
Alle motoren van Jan Poppe Motoparts
53 motoren gevonden
HUSQVARNA VITPILEN 701
HUSQVARNA VITPILEN 701
€ 7.450,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 12424 Km
MASH BRITISH SEVEN 125
MASH BRITISH SEVEN 125
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2023, 14577 Km
Merkdealer
HYOSUNG AQUILA GV 125 S BOBBER
HYOSUNG AQUILA GV 125 S BOBBER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HYOSUNG AQUILA GV 125 S BOBBER
HYOSUNG AQUILA GV 125 S BOBBER
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HYOSUNG AQUILA GV 300 S BOBBER
HYOSUNG AQUILA GV 300 S BOBBER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
MOTO MORINI CALIBRO BAGGER
MOTO MORINI CALIBRO BAGGER
€ 9.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.549,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD BEAR 650
ROYAL ENFIELD BEAR 650
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD BEAR 650
ROYAL ENFIELD BEAR 650
€ 9.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1200 LT
BMW K 1200 LT
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2000, 102951 Km
ROYAL ENFIELD BEAR 650
ROYAL ENFIELD BEAR 650
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CLASSIC 650
ROYAL ENFIELD CLASSIC 650
€ 9.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CLASSIC 650
ROYAL ENFIELD CLASSIC 650
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT 650
€ 9.649,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion