Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  METEOR 350 - 2024

Nieuw
Fireball Red, Fireball Matt Green, Fireball Blac
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Meteor is een uiterst verfijnde, gemakkelijke en toegankelijke cruiser.
Het is een charmante combinatie van klassieke cruiser-styling met moderne mogelijkheden.
We wilden een motorfiets bouwen die een geweldige cruise-ervaring kon garanderen voor zowel nieuwe als ervaren rijders.
De Meteor is daar perfect voor. Hij is gemakkelijk, zeer comfortabel met een uitstekende ergonomie, en absoluut plezierig voor dagelijks gebruik, terwijl hij ook geweldig is in de stad.
De balans van de motor, de wendbaarheid en de opgewaardeerde remmen resulteren in een ongeëvenaarde rijervaring.

• 349cc lucht-olie gekoelde eencilinder
• 20,2pk
• 27Nm koppel bij 4000 toeren
• balans as
• 5 versnellingen
• led verlichting
• uitgebreid lcd display
• 3 jaar garantie en 3 jaar Road Side Assistance!

Vele accessoires leverbaar voor de motorfiets en natuurlijk een uitgebreide kleding collectie om het community gevoel van Royal Enfield compleet te maken!
De nieuwe Meteor erft zijn naam van een andere iconische Royal Enfield motorfiets uit de jaren vijftig.
De aan het einde van 1952 geïntroduceerde Meteor was een prachtige touringmotor met een reputatie die de tand des tijds heeft doorstaan.
De geheel nieuwe Royal Enfield Meteor ‘easy-cruiser’ draagt de kenmerkende styling van Royal Enfield maar heeft veel nieuwe features waardoor het voor deze tijd al net zo’n prachtige motorfiets is als zijn naamgenoot.

Beschikbare kleuren:

 Fireball Red ( € 5.899,-)

 Fireball Matt Green ( € 5.899,-)

 Fireball Black ( € 5.899,-)

 Stellar Black ( € 5.999,-)

 Supernova Red ( € 6.149,-)

 Aurora Black ( € 6.149,-)

 Aurora Blue ( € 6.149,-)

 Aurora Green ( € 6.149,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Meteor 350
Kleur Rood, Groen en Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 5.599,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 5.899,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion