Nieuwsbrief:

J&M Motorcycles

J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs. Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. Openingstijden: Maandag 9:30 - 18:00 Dinsdag 9:30 - 18:00 Woensdag 9:30 - 18:00 Donderdag 9:30 - 18:00 Vrijdag 9:30 - 18:00 Zaterdag 9:30 - 17:00 Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op. Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp) Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne  
Alle motoren van J&M Motorcycles
31 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2016, 11627 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
€ 38.750,- p/mnd klik hier
2022, 6187 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2015, 66454 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2020, 9854 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
€ 19.999,- p/mnd klik hier
2021, 10347 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
€ 22.999,- p/mnd klik hier
2016, 63112 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2014, 7442 Mls
HONDA FJS 400 SILVERWING
HONDA FJS 400 SILVERWING
€ 2.899,- p/mnd klik hier
2010, 60759 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 20.999,- p/mnd klik hier
2017, 33289 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 13.499,- p/mnd klik hier
1995, 42008 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2005, 10001 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SPECIAL FXDRS 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SPECIAL FXDRS 114
€ 27.750,- p/mnd klik hier
2019, 7223 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 37.499,- p/mnd klik hier
2019, 17914 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
€ 44.999,- p/mnd klik hier
2022, 1722 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 17.990,- p/mnd klik hier
2014, 42128 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 18.250,- p/mnd klik hier
2016, 26593 Mls
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2015, 21878 Km
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUTG
€ 38.750,- p/mnd klik hier
2021, 1422 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 14.399,- p/mnd klik hier
2015, 17539 Mls
MOTO GUZZI V 65 GT
MOTO GUZZI V 65 GT
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1993, 38372 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion