Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
13-09-2024
Nieuwe kleuren Suzuki GSX-S1000GT



Suzuki breidt het kleurenpalet uit van zijn topmodel in de sport-tour categorie met twee opvallende nieuwe kleuropties.

•    Twee nieuwe kleuropties
•    Krachtige 999cc viercilinder met een piekvermogen van 112 kW (152 pk)
•    6,5-inch TFT-kleurendisplay
•    Diverse accessoire-pakketten maken personalisatie mogelijk
•    6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

Sport-tour vlaggenschip
De GSX-S1000GT, Suzuki's vlaggenschip onder de sport-tourmotoren, wordt uitgebreid met twee nieuwe kleuropties. Met een krachtige 999cc viercilinder motor en een rijklaargewicht van slechts 226 kilogram is de GSX-S1000GT de lichtste sport-tourmotor in zijn klasse. De motor biedt standaard een uitgebreide uitrusting, waaronder smartphone-connectiviteit, cruise control en een Bi-Directional (up & down) Quickshifter. Daarnaast is de motor uitgerust met een 6,5-inch TFT-kleurendisplay met smartphone-connectiviteit en is hij voorzien van krachtige Brembo-remklauwen die zorgen voor uitstekende remprestaties.

Nieuwe kleuropties
Voor modeljaar 2025 wordt het kleurengamma van de Suzuki GSX-S1000GT uitgebreid met twee nieuwe kleuren:
-    Metallic Oort Gray No.3 (QEB) 
-    Pearl Vigor Blue (YKY)
Deze komen beschikbaar naast de al bestaande kleur Candy Daring Red (YYG).

Prijzen
De Suzuki GSX-S1000GT in de nieuwe kleurstellingen is per direct te bestellen en is vanaf september te zien bij de Suzuki dealer. De Suzuki GSX-S1000GT is leverbaar vanaf 16.499 euro. De motor wordt standaard geleverd met 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp. 

Je droomSUZUKI nog niet gevonden? De beste koop vind je op Motoroccasion.nl
 







Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion