|
Motor | Vloeistofgekoeld, 2-takt, 1-cilinder, membraaninlaat met YPVS |
Boring x slag | 54|54,5 |
Cilinder inhoud | 125 |
Comp. verhouding | 8.6 ~10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Mikuni TMX38 |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | Upside-down voorvork, veerweg 300 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 315 mm |
Remmen voor | Enkele remschijf , Ø 250 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 80/100-21 51M |
Achterband | 100/90-19 57M |
Wielbasis | 1445 |
Lengte | 2137 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1295 |
Zithoogte | 975 |
Drooggewicht | 83 |
Leverbare kleuren | Racing Blue |
Beschrijving | Om groot te worden in de motocross, moeten er heel wat uren worden doorgebracht op de baan. Als je werkelijk tot de top wilt behoren, kun je niet zonder talent, gedrevenheid, perfecte conditie en vastberadenheid. En de juiste machine!
Oftewel, de Yamaha YZ125. Met zijn explosieve motorvermogen, optimale tractie en, dankzij het aluminium chassis, de beste rijeigenschappen is deze lichte 125cc tweetakt een absolute winnaar op topniveau.
Deze legendarische crosser biedt met zijn ultra-responsieve veersysteem vóór en achter, uitstekende rijeigenschappen en superieure wendbaarheid. En dankzij het nieuwe bodywork oogt de YZ125 ook nog eens supercool. Het enige dat aan het pakket nog ontbreekt, ben jij! |