Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 950 A MIDNIGHT STAR - 2013

Garantie: Ja
77250 Km
Zwart
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Yamaha XVS 950 Midnightstar 
-2013 NL motor
-77250km
-ABS
-hoog windscherm
-leren kofferset
-Usb aansluiting
-ondanks de wat hogere km stand een supernette motorfiets. Alleen met mooi weer bereden.
-net een grote beurt gehad, alle vloeistoffen vervangen, bougies, luchtfilter, remblokken, kleppen gesteld etc.
-3 sleutels aanwezig

€5500

-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-SW Motoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion