Nieuwsbrief:

SW Motoren

Alle motoren van SW Motoren
40 motoren gevonden
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 50250 Km
MV AGUSTA BRUTALE RR
MV AGUSTA BRUTALE RR
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2015, 11500 Km
MOTO GUZZI V 7
MOTO GUZZI V 7
€ 6.300,- p/mnd klik hier
2014, 21500 Km
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1994, 35750 Km
HONDA VFR 800
HONDA VFR 800
€ 4.300,- p/mnd klik hier
2004, 39750 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2014, 31500 Km
HONDA CB 1100
HONDA CB 1100
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2014, 16750 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2000, 34250 Km
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1994, 92750 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2010, 14750 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2013, 64750 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2009, 34750 Km
HONDA NC 750 S DCT
HONDA NC 750 S DCT
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2016, 10700 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2001, 32750 Km
HONDA VTR 1000 F FIRESTORM
HONDA VTR 1000 F FIRESTORM
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1999, 58500 Km
HONDA VFR 800
HONDA VFR 800
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 30250 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2007, 54750 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2011, 33000 Km
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1995, 51000 Km
BMW R 1100 R
BMW R 1100 R
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1995, 63250 Km
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion