Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 950 R - 2018

Garantie: Ja
8495 Km
GRIJS
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aantal sleutels: 2

Prachtige XV950R ABS, standaard geleverd op 35kW ipv de reguliere 38kW, waardoor deze motor geschikt is voor de A2 rijder. Origineel heeft de motor 38kW, dus het verschil is amper merkbaar. Voorzien van Akrapovic uitlaat.

= Bedrijfsinformatie =

Donderdag 9 mei Hemelvaartsdag gesloten, Pinksteren gesloten

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
2 cilinder, 35KW, geschikt voor het A2 rijbewijs, A2 motor - 35kW, ABS, Akrapovic uitlaatsysteem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion