Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2019

13221 Km
ROOD
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
zeer mooie xsr 900 abs
met akrapovic uitlaat en afdekkapje
achter
  • Welkom bij Kobo Motoren – Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
    Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.

    - Afleverbeurt & garantie: €250,- 
    - Inruil van je huidige motor is mogelijk
    - Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
    - 10 dagen gratis verzekering mogelijk
    - Financiering mogelijk via NU Motorrijden
    - Proefrit op afspraak

    Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!

    Neem gerust contact met ons op:
    0512-542142 of 06-50851728
    verkoop@kobomotoren.nl

    Kobo Motoren – Passie voor motoren, verstand van service.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion