Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 60TH ANNIVERSARY - 2016

Garantie: Ja
21600 Km
60TH ANNIVERSARY
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
yamaha - xsr-900-60th-anniversary
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Yamaha XSR900 # ABS # Bouwjaar: 2016 # Kilometerstand: 21.600 # Kleur: 60th Anniversary #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Zeker geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij is gewoon als Nieuw! Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, luchtfilter gereinigt en is er een nieuwe D.I.D ketting en tandwielen set op gekomen. De banden (Pirelli Rosso Corsa II) zijn echt als nieuw! De remmerij is in perfecte staat, kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De XSR is opgebouwd met prachtige accessoires, zo heeft hij een origineel Yamaha Rock Slate Aluminium zadel kap (twv 479 euro), originele Yamaha blok protectie, Puig Aluminium windscherm, Highsider instelbare stuurspiegels, XSR zwarte instelbare rem en koppelings hendel, Givi black radiateur beschermer, R&G Kleine kentekenplaathouder, Led achterlicht, Led knipperlichten voor + achter en een Mooie Wielstriping. Fabriek af is de motor voorzien van ABS, Traction control en kun je hem in verschillede rijmodi's berijden. Dus een Hele Mooie complete XSR900! De motor word geleverd incl. duo voetsteunen, boekje en alle 3 de sleutels. Deze motor vertoont zijn achtergrond met een tijdloos, puur ontwerp als eerbetoon aan de iconische motorfietsen uit het verleden maar dan in een volledig nieuw retro jas. De motor is Zeer Compacht gemaakt waar je heerlijk recht op zit en daardoor erg makkelijk te besturen is, voor zowel jong en oud een hele dikke fiets!

Zie foto’s! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion