Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2023

Garantie: Ja
14520 Km
ICON BLUE
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Wanneer je op de T?n?r? 700 rijdt, kun je de toekomst inrichten zoals jezelf wilt. Omdat je alle kanten op kunt met deze motorfiets, kun je jouw leven leiden zonder beperkingen, en een geheel nieuw gevoel van volledige vrijheid ervaren.

Dit avontuurlijke rallymonster wordt aangedreven door een EU5-conforme tweecilindermotor van 690 cc met veel koppel en is voorzien van een speciale geoptimaliseerde transmissie die je de ideale balans biedt tussen kracht en controle. Speciaal gemaakt voor lange afstanden en voor vele uiteenlopende rijomstandigheden, zowel in de modder als op asfalt.

Het compacte chassis is opgebouwd uit een solide dubbel wiegframe, dat in combinatie met het slanke kuipwerk maximale wendbaarheid biedt wanneer je op de motorfiets staat of zit. En dankzij de wielophanging met lange veerweg en de lichtgewicht spaakwielen kun je overal komen waar je maar wilt. Zorg dat er genoeg brandstof in de tank zit en je kunt gaan en staan waar je maar wilt. The Next Horizon is Yours.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 ? 18:00
Zaterdag 9:00 ? 17:00

Zondag & maandag gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 ? 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion