Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2024

Garantie: Ja
0 Km
TECH BLACK
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE MT-09
Tien jaar geleden onthulde Yamaha een motorfiets die alles zou veranderen en die het begin markeerde van een revolutionair nieuw hoofdstuk, niet alleen in de geschiedenis van Yamaha, maar ook in de wereld van het motorrijden.
Nu bereikt de MT-09 een nieuw niveau van de Darkness. De volgende generatie combineert intelligentie en stijl en biedt een nog spannendere rit en pure adrenaline, met een agressieve en strakke styling en een premium specificatie met de allernieuwste technologie.

UNLEASH YOUR DARKNESS.
De agressieve nieuwe look van de MT-09 is doordrenkt van het Dark Side of Japan DNA en is ontworpen om het gevoel van de iconische koppelrijke acceleratie van de CP3 te versterken. Met een 'minder is meer'-benadering is elk detail bedoeld om de agressieve stijl van de MT-09 te versterken.
Een compact en wendbaar chassis resulteert in secuur sturen, terwijl een opnieuw gedefinieerde zithouding zorgt voor de beste en meest betrokken rijervaring in de Hyper Naked-serie. Technologie van een hoger niveau verbetert de rijervaring nog verder, met onder meer hellingshoekgevoelige rijhulp, aanpasbare rijmodi en een volledig nieuw TFT-kleurenscherm met smartphone-connectiviteit en navigatie.

Details:
- Volledig nieuw kuipwerk en agressieve styling
- Een actievere rijhouding
- 5 inch TFT kleurenscherm met connectiviteit en navigatie
- Akoestische versterkerroosters voor een verbeterde rijervaring
- Aanpasbare rijmodi met Yamaha Ride Control-instellingen
- Quick-shifter van de 3e generatie
- Zesassige IMU met nieuwe Back Slip Regulator
- Nieuwste EU5+ 890cc CP3 motorblok
- Lichtgewicht CF gegoten aluminium frame
- Nieuwe intu?tieve schakelaars, richtingaanwijzerfuncties en noodstopsignalering (ESS)
- Verstelbare vering en banden van de nieuwste generatie
- Brembo radiale hoofdremcilinder

Standaard met 5 jaar fabrieksgarantie (*) en mobiliteitsservice. De aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen.
(*) tot 100.000 km

TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion