Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 18297 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2014, 10540 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 4.449,- p/mnd klik hier
2016, 9532 Km
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE ABS
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE ABS
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2017, 5501 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 11666 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.200,- p/mnd klik hier
2018, 9858 Km
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2019, 31349 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2019, 12992 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2020, 8813 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
VESPA GTS SUPER TECH 300
VESPA GTS SUPER TECH 300
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2021, 7400 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2021, 4130 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 5.795,- p/mnd klik hier
2021, 4742 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 3246 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2021, 2916 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 11265 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2022, 1580 Km
VESPA GTS SUPER TECH 300
VESPA GTS SUPER TECH 300
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2022, 1682 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022, 3500 Km
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2022, 2750 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion