Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1215 SE - 2015

Garantie: Ja
41420 Km
Grijs
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
triumph - trophy-1215-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele nette staat

3-delige kofferset
Valbeugel
Handvatverwarming
Tankring SW-Motech
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion