Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TRIDENT 660 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MATT BLACK
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden

VET
TRIDENT 660
Bepalend voor het vermogen, de wendbaarheid en de opwindende prestaties van de Trident 660 is het 660 cc-blok; een Triumph-driecilinder die de perfecte balans biedt van een sterk koppel (zowel in het lage als hoge toerenbereik) dat piekt bij 64 Nm bij 6.250 tpm en een opwindend hoog vermogen dat piekt bij 81pk bij 10.250 tpm.
Wat het rijgedrag betreft, voelt de Trident 660 moeiteloos aan. De soepele 6-versnellingsbak is geoptimaliseerd voor plezier en rijvermogen, terwijl de slipkoppeling licht te bedienen is waardoor vermoeidheid bij de rijder vermindert en je nog langer van deze opmerkelijke motorfiets kunt genieten.

HANDIG
Wil je meer informatie over deze motorfiets of een proefrit maken? Neem contact met ons op via 050-5779199 of info@triumph-mg.nl

GEZELLIG
Langskomen kan natuurlijk ook, de koffie staat klaar.

LEUK
Deze motorfiets is BTW dragend. Dit geeft mooie fiscale voordelen als de motorfiets zakelijk gereden wordt. Vraag om onze brochure zakelijk motorrijden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Triumph Motorcycles Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion