Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 RS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANJE
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Nu uit voorraad leverbaar! De geheel
nieuwe Triumph Speed Twin 1200 in RS
uitvoering is lichter én potenter
geworden dan zijn voorganger. Het
motorblok is verder geoptimaliseerd en
levbert meer vermogen over het hele
toerenbereik (max 103 Pk en 112 Nm!).
Er is een USD voorvork gemonteerd met
Brembo Stylema remklauwen en nog
lichtere aluminium gietwielen voor
betere handling en kortere remwegen.
De standaard uitrusting bestaat
daarnaast o.a. uit Bochten-ABS en
traction control, Öhlins piggyback
achterschookbrekers, stuurspiegels,
geborstelde aluminium spatborden, LED
verlichting rondom, een
versnellingsindicator, digitaal TFT
dashboard en wordt geleverd inclusief
twee jaar fabrieksgarantie. Er is een
ruime keuze aan accessoires
beschikbaar, zoals o.a.
handvatverwarming, diverse
bagagesystemen, protectie, ruitjes
etc. Heb je interesse? Bel ons voor
een proefrit en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion