Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 400 X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CARNIVAL RED/PHANK
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar:
de geheel nieuwe Scrambler 400 X! Met
zijn wendbare rijgedrag, de
toonaangevende prestaties en de
premium afwerking is de Scrambler 400
X gaaf en veelzijdig. De Scrambler 400
X is leverbaar in de kleuren Matt
Khaki, Carnival Red en Phantom Black
en beschikt over een karaktervolle en
responsieve TR-series 1-cilinder motor
met een cilinderinhoud van 398cc. Deze
krachtbron levert 40 pk/ 29 Kw aan
vermogen en is gekoppeld aan een
zesversnellingsbak met bekrachtigde
koppeling. De motor heeft een
indrukwekkende zadelhoogte van 835 mm
met een slanke taille en ontspannen
Scrambler-ergonomie. Een langer
Scrambler spatbord, handkappen,
carterbeschermer, koplampgril en
radiatorcover dragen bij aan het
allroad karakter. Een lichtgewicht
frame met een opgeschroefd subframe
achter en een swingarm van gegoten
aluminium zorgen voor een rijklaar
gewicht van slechts 179 Kg (incl volle
13L benzinetank). Rondom is
ledverlichting geplaatst met
kenmerkend dagrijdverlichting (DRL) en
achterlicht. De service interval
bedraagt 16.000 km en de
fabrieksgarantie bedraagt twee jaar na
aanschaf. Deze motor is geschikt voor
het A2 rijbewijs! Er komt een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse bagagesystemen,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel, of stuur ons een email
en wij zorgen dat je er niet naast
grijpt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion