Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2005, 65234 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 10.200,- p/mnd klik hier
2006, 39700 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2007, 18174 Mls
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 8.895,- p/mnd klik hier
2008, 41788 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 54500 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 10.945,- p/mnd klik hier
2009, 47238 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 61181 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 23500 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 18.445,- p/mnd klik hier
2020, 29995 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.499,- p/mnd klik hier
2020, 11858 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 7700 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13988 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 20.995,- p/mnd klik hier
2020, 12078 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 19.350,- p/mnd klik hier
2021, 8560 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 19.445,- p/mnd klik hier
2021, 8964 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2021, 9217 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 22.490,- p/mnd klik hier
2021, 14530 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 21.490,- p/mnd klik hier
2022, 10739 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 22.450,- p/mnd klik hier
2022, 10347 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 22.999,- p/mnd klik hier
2023, 4510 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion