Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE BOBBER - 2021

Garantie: Nee
9875 Km
Zwart
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
triumph - bonneville-bobber
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Bobber bouwjaar 2021 9875 km.
Van 1e eigenaar in absolute nieuwstaat met abs, tractiecontrol, cruise control, rijmodi, handvatverwarming, fabrieksgarantie en boekjes.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes



 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion