Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS TOURING - 2007

Garantie: Nee
67000 Km
GRIJS
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
suzuki - v-strom-dl-650-abs-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Leaseprijs: € 99 p/m (informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

Goed onderhouden Suzuki V-Strom DL 650 ABS Touring afkomstig van de 1e eigenaar

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Altijd 30 Suzuki V-Stroms op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl
Opties en Accessoires:
Handkappen, Middenbok, Skitplate, Tankpad, Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion