Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Wij berekenen geen afleverkosten.
Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, 6 maanden garantie, volle tank brandstof.
Extra`s:
ABS
Valbeugelset
Middenstandaard
top koffer
handkappen
Quick lock tanktas
Informatie:
Motor is voorzien van nieuwe Voorband, Kettingset en accu.
Motor is 3cm verlaagd ( ook weer op originele hoogte te brengen )
Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
- Financiering via NU motor rijden mogelijk
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 81|62,6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 71||8,800 |
Max. koppel | 62|6,500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/80R19M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,560 |
Lengte | 2,275 |
Breedte | 910 |
Hoogte | 1,405 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 216 |
Leverbare kleuren | Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | Met een fantastisch zitcomfort, een ruime actieradius en de perfecte windbescherming van het in drie standen instelbare windscherm komen de verste bestemmingen binnen bereik. De ruime veerwegen zorgen samen met het lage gewicht en de supersterke, tubeless spaakvelgen - die op de gele versie goud geanodiseerd zijn - dat je zonder problemen door kunt waar het asfalt ontbreekt. De handkappen beschermen je handen daarbij tegen zwiepende takken. Of gewoon tegen de kou, als je andersoortige, onherbergzame streken opzoekt. Dat neemt niet weg dat je de V-Strom 650XT ABS natuurlijk ook prima kunt gebruiken voor de dagelijkse woon-werktrip, een vakantietrip of een sportieve rit over de Hollandse dijken. Met de vriendelijke, 71 pk sterke V-Twin en het superwendbare rijwielgedeelte ligt rijplezier overal voor het oprapen! |
Jonkers Motoren is een kleine maar goed ingerichte motorzaak.
Wij houden ons voornamelijk bezig met nieuwe en gebruikte motoren. Dit betekent dat we repareren en service verlenen en uiteraard ook motoren verkopen. Het aanbod van gebruikte motoren is te zien op deze site. Maar ook voor nieuwe motoren kunt u bij ons terecht. Voor alle nieuwe modellen van de bekende merken verwijzen we u graag naar de weblinks.
Heeft u met uw motor een ongelukje gehad? Dan is het misschien goed om te weten dat we ook schade-afhandeling doen. Daaronder verstaan we de taxatie van de schade, maar ook het herstellen van de schade aan uw motor.
Tot slot is het belangrijk om te weten dat u ook voor losse onderdelen en accessoires bij ons terecht kunt. Op het gebied van banden bent u bij ons erg voordelig uit. We zijn dealer van Bridgestone, Michelin en dunlop banden. U kunt daarbij rekenen op 10 tot 30 % korting en bijna altijd gratis montage. Ook voor andere bandenmerken kunt U bij ons terecht.
| Vlijmen, Noord-Brabant |
| 073-5114938 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken