Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XT - 2020

Garantie: Ja
25000 Km
Wit/Oranje
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een zeer complete Suzuki V-Strom 1050 XT afkomstig van de eerste eigenaar en is dealer onderhouden. Deze motor is velaagd en kan bij aflevering weer naar orginele hoogte gezet worden. Bij het optioneel service pakket krijgt deze motor zijn 24.000 km beurt.
Opties en Accessoires:
12V contact onder zadel,
ABS,
LED Verlichting,
Load depend control,
Rijmodi,
Suzuki intelligent Ride System met 6-assige IMU,
Traction control,
USB naast display,
Zijkoffer set,
Verhoogd windscherm,
Handkappen,
Handvatverwarming,
Valbeugels,
1e eigenaar,
Dealer onderhouden,
Verlaagd
Garmin aansluiting boven display
Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion