Nieuwsbrief:

SUZUKI  SFV 650 GLADIUS - 2013

Garantie: Ja
30876 Km
Zwart Grijs
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Blijft een fijn rijdende motorfiets de Suzuki Gladius.

Motor is net voorzien van een nieuwe set banden waren bijna al weer 10 jaar oud en  de remblokken achter zijn vervangen.

Motor ls iets verlaagd dus een kleiner persoon kan er goed op zitten.

Motor is voorzien van een klein windscherm, andere spiegels en er zit los bij een topdrager met topkoffer.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, Originele uitlaat, spiegels, andere, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion