Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZEPHYR 1100 - 1993

Garantie: Nee
31838 Km
Blauw
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Je komt ze niet veel tegen een Zephyr 1100.

Wij verkopen deze motor in opdracht dus inruil moet bekeken worden.

Stoer motorblok Retro look maar toch moderne inslag.

Dikke naked bike super lekker rijdend en sturend.

Motor is geheel origineel.

Motor moet voor een proefrit even rijdend gemaakt worden door grote drukte nog niet van gekomen.

Dus kom langs voor een bezichtiging maar een proefrit is dus niet gelijk mogelijk helaas.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion