Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1100 - 1992

Garantie: Nee
59345 Km
Lucky Strike
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
suzuki - gsx-r-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-R1100 Schwantz replica, volledig gespoten in de Lucky Strike kleuren
Hommage aan legende Kevin Schwantz, die in 1993 wereldkampioen werd op de Lucky Strike Suzuki 500
Uit prive collectie
Bouwjaar 1992, laatste eigenaar sinds 2012

Motorisch / mechanisch in erg goede staat
Onderhoudshistorie bekend:
-47.000 km: balhoofdlagers vervangen
-59.139 km: motorolie en filter vervangen, rem- en kopp.vloeistof ververst en voorvorkkeerringen vervangen
Accu is in 2022 vervangen

Carbon FP sportuitlaat
Staalgevlochten remleidingen
Mini richtingaanwijzers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorado
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion