Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige GSXR 1000 K5
Sportdemper
Nette motor
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73,4|59 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 178|190|12.000 |
Max. koppel | 120|8.400 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | > 285 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 310 schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1.410 |
Lengte | 2.045 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 166 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Deze GSX-R 1000 werd in 2005 geintroduceerd op de Intermot in Munchen. Met zijn 178 pk is werd het de nieuwe maatstaf in de super sportieve klasse. Opvallende details is de korte, afwijkende uitlaat en het strakke, nieuw vormgegeven buddy seat. leverbare kleuren zwart/geel, blauw/wit en grijs/zwart. |
| Bathmen , Overijssel |
| 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken