Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 450 E - 1988

25126 Km
Rood
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
suzuki - gs-450-e
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze motor staat al langere tijd stil hij moet eens netjes gepoetst worden. mooie restauratie project of basis voor een caferacer project
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion