Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SUPER METEOR 650 - 2025

Nieuw
Interstellar Green, Interstellar Grey
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Super Meteor 650 is de langverwachte volbloed cruiser, was voor het eerst te zien op EICMA 2022. Een ding is zeker, de Royal Enfield Super Meteor 650 tilt Royal Enfield’s 121-jarige erfenis van het produceren van gave motorfietsen naar een hoger niveau.

Gebaseerd op de veelgeprezen 650 twin-motor, geoptimaliseerd voor touring en een nieuw chassis ontwikkeld voor comfortabele en ontspannende lange ritten op de weg. Met de Super Meteor 650 zet Royal Enfield zijn traditie in het bouwen van eersteklas cruisers voort. 

Ultieme cruiserstijl, soepel en krachtig

De Super Meteor 650 is de ultieme cruiser, die overzichtelijke bedieningselementen en instrumenten combineert met ontspannen rijvriendelijke ergonomie. Hij draait behendig met grote stabiliteit op de snelweg en boeiend plezier op de bochtige weg. De soepele motor levert veel koppel en de coole retrostijl is doordrenkt met het direct herkenbare DNA van de Royal Enfield.

De Super Meteor 650 is gemakkelijk te manoeuvreren en praktisch, met het silhouet van de volbloed cruiser, met een lage houding en pluche “smalle” stoel, kraakt de met gemak kilometers. Een grote brandstoftank vergroot het bereik van de en brede tubeless banden op lichtmetalen velgen zorgen ervoor dat de betrouwbaar en veilig is bij hoge snelheden.

Het blok van de Royal Enfield Super Meteor 650

Het blok is een bekende. Deze werd eerder gebruikt in Interceptor 650 en Intercontinental 650 GT. De 648 cc luchtgekoelde /oliegekoelde parallelle twin-motor is ontworpen voor het moderne rijden. Deze motor ontwikkelt maar liefst 47 pk bij 7150 tpm en maximaal 52 Nm koppel bij 5250 tpm.

Het geheim van de nieuwe motor ligt in het krachtoverbrengingssysteem. Soepele gasrespons zorgt voor voldoende vermogen over het hele toerentalbereik. Zo kun je gemakkelijk deelnemen aan het stadsverkeer of cruisen op de openbare weg.

Details over de Super Meteor 650

Gepresenteerd in twee verschillende versies – Super Meteor 650 en Super Meteor 650 Tourer – en zeven aantrekkelijke kleuren. Zoals verwacht lag deze net iets boven de range van de Interceptor 650 en Continental GT 650 van Royal Enfield. Zeker is dat het een geduchte concurrent voor het kleine huidige aanbod wordt in de low-rider cruise-segment. De Vulcan S of de Honda Rebel 500 die een beduidend lager vermogen biedt, kunnen de borsten nat maken.

Beschikbare kleuren:

Celestial Red ( € 9.999,-)

Celestial Blue ( € 9.999,-)

Interstellar Green ( € 9.849,-)

Interstellar Grey ( € 9.849,-)

Astral Black ( € 9.549,-)

Astral Blue ( € 9.549,-)

Astral Green ( € 9.549,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Super Meteor 650
Kleur Interstellar Groen en Grijs
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.549,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.849,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion