Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

Nieuw
Drill Green, Plasma Blue
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd, met middelhoge voetsteunen en een lage zithoogte van 795 mm. De getunede Showa-vering, de wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt zorgen er samen voor dat rijden in het verkeer, op snelwegen en op kronkelige achterafweggetjes even leuk is, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort. Brede 18″ banden voor en 17″ banden achter in combinatie met 320mm en 300mm remschijven zorgen voor een stevige grip en voldoende controle bij alle snelheden, of je nu alleen rijdt of met extra gewicht.

Onder de stalen ruggengraat van de Shotgun 650 schuilt onze beproefde 648cc paralleltwin motor, die is ontworpen voor gebruik in de echte wereld. Met een sterk middenbereik en ruim voldoende koppel in alle versnellingen om de rijder betrokken te houden. Het is een motorfiets die ons DNA van ‘pure motorcycling’ in zich draagt. Hij gebruikt zijn modulaire mogelijkheden, neo-retro esthetiek en unieke kleuren om de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn te verleggen.

De Perfectei combinatie van nostalgische charme en moderne technologie. Het digi-analoge instrumentenpaneel van de Shotgun 650 wordt met het Trippernavigatiesysteem geleverd en is ontworpen om alle informatie die je nog hebt weer te geven

De Showa SF-BPF en twin -tube achterschokdemper met een 5 staps instelbare veervoorspanning zorgt ervoor dat de motorfiets op elk terrein soepel rijdt, zelfs met extra belasting

De Shotgun is uitgerust met een USB-poort om ja apparaten onderweg op te laden

Geniet tijdens elke rit van optimaal comfort dakzij het stijlvolle ergonomische kuipzadel van de Shotgun 650 dat je en een oogwenk van een tweezitszadel in een eenzitszadel transformeert

Beschikbare kleuren:

Sheet metal Grey ( € 9.099,-)

Drill Green ( € 9.249,-)

Plasma Blue ( € 9.249,-)

Stencil White ( € 9.399,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Shotgun 650
Kleur Plasma Blue en Green Drill
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.949,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.499,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion