Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2025

Nieuw
Stencil White
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd, met middelhoge voetsteunen en een lage zithoogte van 795 mm. De getunede Showa-vering, de wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt zorgen er samen voor dat rijden in het verkeer, op snelwegen en op kronkelige achterafweggetjes even leuk is, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort. Brede 18″ banden voor en 17″ banden achter in combinatie met 320mm en 300mm remschijven zorgen voor een stevige grip en voldoende controle bij alle snelheden, of je nu alleen rijdt of met extra gewicht.

Onder de stalen ruggengraat van de Shotgun 650 schuilt onze beproefde 648cc paralleltwin motor, die is ontworpen voor gebruik in de echte wereld. Met een sterk middenbereik en ruim voldoende koppel in alle versnellingen om de rijder betrokken te houden. Het is een motorfiets die ons DNA van ‘pure motorcycling’ in zich draagt. Hij gebruikt zijn modulaire mogelijkheden, neo-retro esthetiek en unieke kleuren om de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn te verleggen.

De Perfectei combinatie van nostalgische charme en moderne technologie. Het digi-analoge instrumentenpaneel van de Shotgun 650 wordt met het Trippernavigatiesysteem geleverd en is ontworpen om alle informatie die je nog hebt weer te geven

De Showa SF-BPF en twin -tube achterschokdemper met een 5 staps instelbare veervoorspanning zorgt ervoor dat de motorfiets op elk terrein soepel rijdt, zelfs met extra belasting

De Shotgun is uitgerust met een USB-poort om je apparaten onderweg op te laden

Geniet tijdens elke rit van optimaal comfort dakzij het stijlvolle ergonomische kuipzadel van de Shotgun 650 dat je en een oogwenk van een tweezitszadel in een eenzitszadel transformeert

Beschikbare kleuren:
Sheet metal Grey ( € 9.299,-)
Drill Green ( € 9.449,-)
 Plasma Blue ( € 9.449,-)
Stencil White ( € 9.599,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Shotgun 650
Kleur Stencil White
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.599,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Motorfilm" betekent: Een filmgenre dat pas sinds de jaren vijftig bestaat en wel sinds de film The Wild One uit 1953, van Stanley Kramer (productie) en Laslo Benedic (regie). In veel gevallen zijn motorfilms o f bikerfilms, zoals ze tegenwoordig worden genoemd, matige B-films, waarin de hoofdrolspelers doorgaans schurken op motorfietsen zijn. Pas met de film Easy Rider uit 1969, van Dennis Hopper en Peter Fonda, werd met dat cliché gebroken, in de zin dat de hoofdrolspelers geen gewelddadige desperado’s waren die niets beters wisten te verzinnen dan onschuldige burgers te bruskeren. Filmisch bezien was Easy Rider geen hoogtepunt in termen van cameravoering, montage en script, maar de cultwaarde die de film had oversteeg al deze manco’s. Het is een raadsel waarom tot op heden het thema motorfiets zo zelden tot films van aanvaardbare kwaliteit heeft geleid, zoals Electra Glide in Blue (1975) en The Lovelace. Onder films die het thema motorgang verdienstelijk hebben uitgewerkt blijft The Wild One zelfs na veertig jaar overeind en is ook Scorpio Rising vermeldenswaardig. Verder blijft het wachten op de motorfilm van de jaren negentig, die in dit tijdperk van toegenomen belangstelling voor motorfietsen niet achterwege zou mogen blijven.
© 2000 - 2025 Motoroccasion