Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
In een zeer mooie en goede staat verkerende Piaggio MP3 500ie LT Business.
1e Tenaamstelling: 11-2018
Km.stand: 17073 km
Incl. originele topkoffer
Wij zijn officieel dealer van Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.
Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
|
Motor | Een cilinder, 4-takt |
Boring x slag | 94|71 |
Cilinder inhoud | 493 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie met Ride-by-Wire-systeem voor elektronisch beheer van de smoorklep en dubbel systeem (STD en ECO) |
Ontsteking | |
Vermogen | 40.1|29.5|7.250 |
Max. koppel | 45.5|5.250 |
Koppeling | Droge automatische centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie CVT met koppelservo |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen |
Vering voor | Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen |
Vering achter | Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 108 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf Ø 258 mm |
Remmen achter | Schijf Ø 240 mm |
Voorband | Tubeless 110/70-13 |
Achterband | Tubeless 140/70-14 |
Wielbasis | 1.550 |
Lengte | 2.205 |
Breedte | 775 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Bianco Iceberg, Blue, Black Universal, Red |
Beschrijving | Op alle fronten geheel vernieuwd, onveranderd geschikt voor automobilisten
Met de Piaggio MP3 introduceerde Piaggio acht jaar geleden ’s werelds eerste motorscooter met dubbele voorwielen die kort daarna ook met het autorijbewijs B bestuurd mocht worden.
Anno 2014 lanceert Piaggio op basis van het ongekende succes van die MP3 – met 150.000 verkochte exemplaren wereldwijd – een compleet nieuwe MP3. Voorzien van geavanceerde veiligheidsfeatures (ABS en traction control), nog meer comfort, meer ruimte, een nieuwe styling, de laatste technologieën én een nieuwe high-performance motor met nog krachtigere en efficiëntere prestaties. Wat gebleven is? Ook deze nieuwe MP3 mag met het autorijbewijs B bestuurd worden.
De Piaggio MP3 heeft een compleet nieuwe look gekregen, met modernere en meer elegante accenten. Het voorscherm doet denken aan dat van het origineel, maar heeft een geheel nieuwe vorm. Het nieuwe rookgrijze windscherm biedt nog meer bescherming en kan in drie hoogten worden ingesteld. De koplampen en knipperlichten zijn nieuw, evenals de dagrijverlichting met zeven efficiënte LEDs. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO |
Wij verkopen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice!
We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen!
We verheugen ons op uw komst.
| Eindhoven, Noord-Brabant |
| 040-2418627 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken