Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE SPORT - 2019

Garantie: Ja
10997 Km
Zwart
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Piaggio MP3 300 HPE uit 2019 biedt een perfecte combinatie van wendbaarheid en stabiliteit. Afkomstig van de eerste eigenaar en geen import, waardoor je verzekerd bent van een transparante geschiedenis. Met slechts 10.997 km op de teller is deze scooter nog in topconditie. Bovendien krijg je zes maanden garantie voor extra zekerheid. Ervaar het ultieme rijgemak en ontdek de vrijheid van de MP3. Interesse? Neem contact op voor een proefrit! 
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Floorboards, Givi monokey kofferdrager, sp connect telefoonhouder




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion