Deze Kymco DTX 360 E5 is afkomstig van de eerste eigenaar en in 2022 nieuw geleverd door Motoveda. Met slechts 8.988 km op de teller, 6 maanden garantie en een compleet accessoirespakket is dit een zeer complete en verzorgde motorscooter.
Uitgerust met een hoog Givi windscherm, accessoire bar, buddyseat stuurslot en handkappen is hij klaar voor zowel dagelijkse ritten als langere toertochten. De DTX 360 combineert een avontuurlijke uitstraling met het comfort en de betrouwbaarheid die je van Kymco mag verwachten.
Geïnteresseerd? Kom langs voor een proefrit en ontdek deze complete alleskunner zelf.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
4-takt injectie, EURO 4
Boring x slag
72.7|66.4
Cilinder inhoud
320
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektrische injectie
Ontsteking
ECU
Vermogen
29|21|7250
Max. koppel
30|5750
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12.5
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
Schijfremmen 260 mm
Remmen achter
Schijfremmen 240 mm
Voorband
14 X 120/80 Tubeless
Achterband
13 X 150/70 Tubeless
Wielbasis
1,545
Lengte
2165
Breedte
780
Hoogte
1,290
Zithoogte
785
Drooggewicht
194
Leverbare kleuren
Mat zwart
Beschrijving
De KYMCO DT X360 is een maxiscooter die KYMCO’s nieuwste innovatie van ‘Adventure Crossover’ demonstreert. Deze nieuwe innovatie geeft rijders de vrijheid om de avonturen te zoeken die ze graag zouden willen hebben in hun dagelijks leven.
De KYMCO DT X360 heeft een voorspatbord die kenmerkend zijn voor een dual-sportmotorfiets. Het heeft een breder stuur voor het gemakkelijk sturen op een oneffen wegdek en een hogere zitpositie die het zicht van de berijder verbetert. De lichtgewicht wielen en de avontuurlijke banden zorgen ervoor dat hij nog beter over ruwe oppervlakken kan rijden.
Bovendien wordt de DT X360 geleverd met een key-less systeem dat een gemakkelijke toegang tot het voertuig biedt. Er is een tractie-controle systeem dat de stabiliteit onder alle omstandigheden aanzienlijk verhoogt. Het gekleurde LED-dashboard is ontworpen voor maximale leesbaarheid. Samen biedt de DT X360 de allround mogelijkheden voor rijders om gemakkelijk te manoeuvreren in stadsverkeer, comfortabel op de snelweg te cruisen en vol vertrouwen het onbekende te verkennen wanneer dat gewenst is.
Deze scooter is geschikt voor motorrijbewijs A en A2.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.