Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi opent de deuren naar de toekomst en wordt weer een voorbeeld van motorfietsinnovatie met een complete, krachtige, comfortabele en leuke motorfiets, boordevol premiumtechnologie. De V100 Mandello is de perfecte combinatie van het temperament van een Roadster en het comfort van een authentieke Tourer. Een motor waarmee elke bocht fantastisch is maar die de rijder en duopassagier al het comfort voor lange reizen biedt, met nieuwe technologieën zoals de adaptieve aerodynamica. 

Meer informatie:
https://www.lowlandsbikerstore.nl/moto-guzzi-v100-mandello-s
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Moto Morini


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion