Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Opgeladen en klaar om het circuit op te gaan, wordt de geheel nieuwe KTM SX-E 2 uit 2024 toegevoegd aan het elektrisch aangedreven mini-assortiment van KTM met één duidelijk doel: de kloof overbruggen. Ontworpen om tussen de KTM SX-E 1.20-stabiliteitscyclus en de KTM SX-E 3 elektrische racer in te passen, biedt hij het ideale platform voor de jongste rijders om de volgende stap omhoog te zetten.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Perfect voor gewone rijders en net zo groen, de 2023 KTM SX-E 3 is baanbrekend op het gebied van volledig elektrische minicross. Gericht op absolute beginners, glijdt de KTM SX-E 3 in het bereik onder de krachtigere KTM SX-E 5 met een steeds gebruiksvriendelijker pakket. Lager vermogen, batterijcapaciteit en kleinere wielen maken het de ideale keuze voor de jongste rijders die hun draai vinden - en gas geven. |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
| Zwaagdijk, Noord-Holland |
| 0228-564000 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken