|
Motor | Eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 89|60 |
Cilinder inhoud | 373,2 |
Comp. verhouding | 13.2:1 |
Kleppen | 4 V / DOHC with finger followers |
Brandstof toevoer | Keihin EFI, throttle body 42 mm |
Ontsteking | Bosch EMS with RBW |
Vermogen | 44|32| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC™ antihopping clutch, mechanically operated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 10 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Steel trellis frame, poeder gecoat |
Vering voor | WP USD Ř 43 mm, veerweg 125 mm |
Vering achter | WP monoshock, veerweg 150 mm |
Remmen voor | Four-piston radial fixed calliper, brake disc, remschijf 320 mm |
Remmen achter | Single-piston floating calliper, brake disc, remschijf 230 mmSchijfremmen 220 mm |
Voorband | 80/100-21 |
Achterband | 100/90-19 |
Wielbasis | 1,340 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 147 |
Leverbare kleuren | Black/white/orange |
Beschrijving | Een raszuivere sportmotor. Tot de essentie teruggebracht. Wendbaar, snel, geschikt voor A2-rijbewijs en supersportief. Op landwegen of op het circuit: de Moto3-genen komen in elke manoeuvre naar boven, en geven je dat pure, onvervalste racegevoel. Stuureigenschappen – spectaculair simpel. Prestaties – om van te dromen. Vermogen – een topper. |