Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Vraagprijs: ??4.450
Referentienummer: 8786
- = Bedrijfsinformatie =
Andre Motors BV, 6 dagen geopend en op donderdag koopavond
woensdag en zaterdag middag gesloten vanaf 12.00 uur.
Inruil en financiering mogelijk.
Kijk op onze site onder betaalgemak voor de mogelijkheden.
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
|
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 84,9|48,95 |
Cilinder inhoud | 84,9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, lamellenkoppeling, Formula hydraulica |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, 1/2 x 5/16 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 5,2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Centraal-buizen frame met dubbele-cradle |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm |
Vering achter | WP PDS Monoshock schokdemper |
Remmen voor | 240 mm schijfrem |
Remmen achter | 210 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,290 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 |
Drooggewicht | 68 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Als je dit leest, is het veilig om te zeggen dat het serieus is geworden. De 2023 KTM 85 SX - in de gedaante van een groot wiel - is de eerste echte stap in de grote competities. Lichtgewicht, krachtig en betrouwbaar, de KTM 85 SX beschikt over echte grote fietscomponenten in een verkleinde 85 cc-geometrie en vormt de ultieme kickstart voor elke jonge racecarrière. |
Nieuwe modellen, onze occasionlijst, een webshop welke wij op dit moment aan het vullen zijn met de KTM Powerparts en Powerwear artikelen en nog veel meer.
Bezoek ons regelmatig voor nieuws en speciale aanbiedingen.
Wij hopen u ook snel te mogen ontmoeten in onze showroom in Ermelo.
| Ermelo, Gelderland |
| 0341-428484 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken