Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2019

Garantie: Ja
8300 Km
Oranje
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

KTM Duke 790 # Bouwjaar: 2019 # Kilometerstand: 8300 # Kleur: Oranje / Zilver #

De Motor is gewoon in Nieuw Staat! Zeker geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij is punt gaaf. Ik heb begin dit jaar de motor overgenomen van eerste eigenaar met 1500km, toen deze in Maart 2024 verkocht en nu weer terug ingerolen voor een andere motorfiets. Hij is perfect onderhouden, enkel met goed weer bereden en binnen gestald gestaan! Hij is van een echte liefhebber geweest die zeer zuinig op zijn spullen is. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen, zo is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, luchtfilter (k&n) gereinigt en is er een nieuwe set Dunlop Roadsport II banden op gemonteerd. De remmerij, ketting en tandwielen zijn in perfecte staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten.

Deze Duke 790 is fabriek af voorzien van vele optie’s / instelmogelijk heden voor de optimale rij eigenschappen. Zo zit er op,

# Traction Control (instelbaar)
# Wheelie Control
# Launch Control
# Verschillende rijmodi's (track, sport, street)
# KTM Quick Shift
# KTM Blipper (terug schakelen zonder koppeling, werkt top)
# ABS (instelbaar)
# MSR (motor slip regulation)
# TFT Dashbord
# Cruise Control
# Monoblock remklauwen

Naast deze standaard fabrieks optie's is de motor opgebouwd met prachtige accessoires! Zo is hij voorzien van een Bos Streetfox Carbon Steel Demper (met e goedkeuring), R&G kleine kentekenplaat houder incl. kentekenplaat verlichting, R&G Valdoppen, Race uitlaat steun, Evo-Tech Radiateur beschermer, KTM Powerparts windscherm, KTM Powerparts kniegrips, KTM Powerparts stuurspiegels en een originele KTM Seatcover. Dus gewoon een Prachtig opgebouwde 790 Duke waar je eigenlijk niets meer aan hoeft te doen. Het boekje, beide sleutels, sleutel card, duo voetsteunen en duo zit worden netjes mee geleverd. Voor de rest is er vrij weinig over de motor te vertellen. Hij ziet er gewoon als nieuw uit en heeft net zijn beurt gehad dus staat gewoon opstap klaar. De Duke 790 is echt een idiale motorwaar je mee kunt touren maar ook zeer sportief mee kunt rijden, Met de 105 pk heeft de motor meer als genoeg vermogen om heerlijk mee te toeren / te sturen!

Zie foto's! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion