Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2019

Garantie: Ja
14357 Km
ORANJE
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aantal sleutels: 2

Perfecte KTM 390 Duke ABS van 2019, standaard geleverd op 32kW dus geschikt voor het A2 rijbewijs. 2 Sleutels aanwezig + codekaart. Serviceboekje is bij deze KTM aanwezig. In 2019 de 1492km beurt gehad, in 2022 onderhoud bij 12927km. Onderhoudsfacturen aanwezig.

= Bedrijfsinformatie =

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
1 cilinder, 35KW, geschikt voor het A2 rijbewijs, A2 motor - 35kW, ABS, Boekjes aanwezig, Dealer onderhouden, Korte kentekenhouder, Rijmodus standen, Sportdemper, Verstelbare rem/koppelingshendels, Wheelstriping




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion