Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
###TE KOOP ###
ALL ROAD KTM ADVENTURE 390 ZGAN
KTM Adventure 390 21900 km bj 2021
zeer mooie A2 motor met
Kleuren tft scherm
Led koplamp
instelbare vering
bochten ABS
Tracion Controle
radiateur beschermer en wheel striping
etc etc
de motor verkeerd in nieuwstaat
Remblokken luchtfilter banden etc is allemaal gecontroleerd en zgan
nieuwe olie en oliefilter
nieuwe remolie
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van € 5285.-
Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
of stuur een whats app
Mail wordt dagelijks bekeken
mvg 3D Motoren
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor |
Boring x slag | 60|89 |
Cilinder inhoud | 373 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 37| |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Single-speed automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen trellisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | Radiale vaste remklauw met vier zuigers |
Remmen achter | Zwevende remklauw met enkele zuiger |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 855 |
Drooggewicht | 158 |
Leverbare kleuren | ORANJE,WIT |
Beschrijving | Bevredig uw rusteloze geest met de nieuwe KTM 390 ADVENTURE. Deze compacte eencilinder enduromachine voor op reis heeft een sportieve ontwerphouding, met de uitgebreide uitrusting en bewezen prestatiegegevens van het KTM ADVENTURE-assortiment. De veelzijdige ergonomie, soepele vermogensafgifte en innovatieve technologie komen allemaal samen in een comfortabel, lichtgewicht pakket dat is gebouwd voor diegenen die meer avontuur in hun dagelijks leven willen passen. |
Wij zijn elke dag van de week op afspraak open: Tel 06-53831649.
 | Hapert, Noord-Brabant |
 | 06-53831649 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken