Nieuwsbrief:

De Zwart Motoren


www.dezwartmotoren.nl
0614101567
Dealer van: 

APRILIA , MOTO GUZZI, CFMOTO, PIAGGIO


De Zwart Motoren is een jong bedrijf dat in 2014 officieel zijn deuren opende in Weert. Met meer dan 10 jaar ervaring in de motorwereld en specialisatie in het merk Aprilia is de Zwart Motoren een betrouwbare partner voor elke motorliefhebber. Geen vaste openingstijden maar service wanneer het u uitkomt!
Alle motoren van De Zwart Motoren
78 motoren gevonden
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2010, 34606 Km
Merkdealer
APRILIA TUONO 125
APRILIA TUONO 125
€ 5.299,- € 5.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1150 RS
BMW R 1150 RS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2001, 85238 Km
APRILIA RSV 4 R
APRILIA RSV 4 R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2011, 46914 Km
Merkdealer
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 6.590,- p/mnd klik hier
2023, 6993 Km
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RS 457
APRILIA RS 457
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RS 457
APRILIA RS 457
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
APRILIA RS 457
APRILIA RS 457
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
APRILIA TUAREG 660
APRILIA TUAREG 660
€ 12.849,- € 13.849,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 100 MANDELLO S
MOTO GUZZI V 100 MANDELLO S
€ 19.049,- € 20.549,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2016, 42129 Km
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion